סדנאות

ישיבה היא הסרטן החדש
של המאה ה - 21

טים קוק, מנכ"ל אפל

קבל/י בחינם סרטונים
לשחרור כאבים ב- 2 דקות

סדנאות ישיבה דינאמית
לשחרור ומניעת כאבים מעבודה בישיבה

מחקרים קובעים כי נזקי היושבנות – ישיבה מעל 6 שעות ביום במצטבר – חמורים יותר מנזקי העישון !
אנשים יושבניים סובלים מפגיעות ככאבי גב, צוואר, תסמונת עייפות מחשב, כאבי ראש ואובדן ריכוז,
ובסיכון גבוה ללקות במחלות כרוניות ומסכנות חיים כפגיעות לב, מערכת כלי דם, סרטן לסוגיו ועוד.

מה מקבלים המשתתפים בסדנאות השונות

  • לומדים להבין מה קורה בגופם בשעת הישיבה.
  • מקבלים כלים מעשיים לשחרור ומניעת כאבים – פתרונות בדקות:
    תנועות מדויקות, קטנטנות ואיטיות שממוקדות בדיוק של קרן לייזר באזורי הפגיעה.
  • לומדים כלים שניתנים ליישום במשך יום העבודה גם מבלי לקום מהכסא.
  • חסכון בכסף וזמן לחברה ולעובדים.
  • שיפור מתמשך באיכות החיים.

סדנאות ישיבה דינאמית - תנועה קטנה לשחרור כאב גדול

פתרונות מותאמים לארגונים בהם העובדים יושבים שעות רבות מול מחשב.
העובדים מקבלים כלים שישפרו את הרגשתם במשך יום העבודה; יעלו את המיקוד, הריכוז
וההספק, יפחיתו את ימי ההיעדרות מהעבודה וישפרו את המאזן השנתי באופן מוכח

להתייעצות והזמנת סדנאות

לקוחות מרוצים מספרים
"הסדנה הזאת היא הדבר הכי טוב לעשות למען עצמך – גילת

"כל היום הרגשתי כיווץ וכאב בשכמות.
התרגיל שלימדת בכמה דקות שחרר לי את הגוף!"

יגאל ו. פסיכולוג

להתייעצות והזמנת סדנאות

ליושבים מול מחשב

כשאנחנו מרגישים בנוח בגופנו ובאיזון עם סביבתנו, אנחנו מתפקדים בצורה הטובה ביותר.
ישיבה של שעות מול המחשב ותנועות חוזרות ונשנות (רפטטיביות), גובים מחיר גבוה מגופנו. לעיתים קרובות הדבר מתבטא בכאבים שיכולים להפוך לכאבים כרוניים כדוגמת: כאבי גב, כאבי צוואר ושכמות פרק כף היד, כאבי עיניים כתוצאה מעומס, שיבוש ביציבה, עייפות ועוד.
סדנאות ניהול הגוף התפתחו כתוצאה מניסיון רב שנים בעבודה עם מטופלים שחיו באי נוחות גדולה עם התופעות האלה,והפידבק החיובי שהתקבל כתוצאה משימוש ב"טיפים" לשחרור ואיזון במשך היום.
מערכי התנועה והתרגילים של המודעות המבנית מחדדים את תפקוד הגוף במרחב, לתנועה זורמת והרמונית.

סדנת 1 וחצי: סדנת טיפים "פינת הגאון":

בסדנה של כשעה וחצי יילמדו טיפים למניעת כאבים בשעת העבודה ויינתנו כלים לשמירת הריכוז והערנות, ולתחושה טובה יותר בסוף יום העבודה.
בסדנה יילמדו תרגילים לשחרור והארכת הרקמות והשרירים של אחורי הגב, למניעת כאבי גב; ריענון אנרגטי תוך דקות; שחרור אזור הכתפים והצוואר למניעת כאבי כתפיים וצוואר; שחרור והארכה של מפרקי שורש כף היד למניעת כאבים ופגיעה ארוכת טווח במפרקים:
סינדרום "קרפל טנל" (CARPAL TUNNEL); שחרור וריענון אזור העיניים למניעת עייפות וכאבי עיניים;

למרבים בנהיגה

"אני נוסע הרבה ולמרחקים ארוכים לפגישות עם לקוחות. קרה שכמעט לא יכולתי לצאת מהמכונית בגלל כאבים. התנועות שלך ממש מקלות עלי! אבירן גל, מומחה לשירותי אינטרנט.

ישיבה של שעות מאחורי ההגה ותנועות חוזרות ונשנות (רפטטיביות), גובים מחיר גבוה מגופנו. נהגים מקצועיים או מי שמרבים לנהוג במסגרת עבודתם חיים את זה מדי יום. לעיתים קרובות הדבר מתבטא בכאבים שיכולים להפוך לכאבים כרוניים כדוגמת: כאבי גב, כאבי צוואר ושכמות מרפק טניס (טניס אלבו), כאבי ברכיים, כאבי עיניים כתוצאה מעומס, שיבוש ביציבה, עייפות ועוד.
סדנאות הישיבה הדינאמית נותנות מענה לקשיים האלו. התנועה ישיבה הדינאמית מחדדים את תפקוד הגוף במרחב, לתנועה זורמת והרמונית.

משך הסדנה: כשעה וחצי
מיקום: במתקני החברה או בזום

בסדנה של כשעה וחצי יילמדו טיפים ייעודיים למניעת כאבים בשעת הנהיגה ויינתנו כלים לשמירת הריכוז והערנות, ולתחושה טובה יותר בסוף יום העבודה.
בסדנה יילמדו תנועות שניתנות לביצוע תוך כדי ישיבה ברכב, וכאלה שאפשר לבצע בעצירה ובתחילת/סוף היום.
לשחרור והארכת הרקמות והשרירים של אחורי הגב, למניעת כאבי גב; ריענון אנרגטי תוך דקות; שחרור אזור הכתפיים והצוואר למניעת כאבי כתפיים וצוואר; שחרור והארכה של מפרקי שורש כף היד למניעת כאבים ופגיעה ארוכת טווח במפרקים.

צוות אויר

"כשאנחנו מרגישים בנוח בגופנו ובאיזון עם סביבתנו, אנחנו מתפקדים בצורה הטובה ביותר".
שהות של שעות במטוס גורמת לכשעצמה עומס גדול על הגוף.
לאנשי הצוות: הצורך לתפקד לאורך זמן במצבים של לחץ פיזי ומנטלי, עמידה על הרגלים לאורך זמן ותפקוד בסביבה מגבילת תנועה לעיתים קרובות בשעות קשות והתמודדות עם עייפות. כל אלה יכולים לגרום לכאבים בגב תחתון, צוואר ושכמות, כאבי ברכיים, גב עליון עייפות, כאבי ראש, חוסר ריכוז, טעויות.
הגוף הוא המשאב הראשון העומד לרשותנו. כל-כך ראשוני, שמבלי לשים לב אנחנו מתעלמים מחשיבותו, לוקחים את תפקודו התקין כמובן מאליו ולעיתים קרובות לא מנצלים אותו כראוי.

סדנת 1 וחצי: סדנת טיפים "פינת הגאון":
בסדנה של כשעה וחצי יילמדו טיפים למניעת כאבים בשעת העבודה: תרגילים לשחרור והארכת הרקמות והשרירים של אחורי הגב, למניעת כאבי גב שחרור אזור הכתפיים, השכמות והצוואר למניעת כאבי שכמות וצוואר; תרגילים להנעת כפות הרגליים למניעת נפיחות וקרישי דם.
יינתנו כלים לריענון אנרגטי תוך דקות לשמירת הריכוז והערנות, ולתחושה טובה יותר בסוף יום העבודה או הטיסה.

סדנאות 4-8-12
אפשרות לארבעה, שמונה או שנים עשר מפגשים שבועיים (או דו שבועיים) בני כשעה וחצי. להקניית ערכי מודעות גוף (מודעות מבנית) ותפקוד בסיסיים. בכל מפגש יילמדו תרגילי תנועה ויציבה לשיפור איזון הגוף. תרגול של מספר דקות מדי יום יכול לשפר את היכולת האישית והגופנית. המשתתפים מקבלים בכתב את תרגילי התנועה לתרגול עצמי.
הלימוד מתקיים בישיבה על כסאות ושכיבה על מזרונים.
עד 15 משתתפים בקבוצה.

נוסעים, אנשי עסקים

ניהול הגוף לנוסעים ואנשי עסקים:
צפיפות הישיבה במטוס, חוסר תנועה, מושבים שלעיתים קרובות צרים ו/או לא נוחים גורמים ללחץ וכתוצאה מכך יכולים לגרום לכאבי גב, בגב תחתון, צוואר ושכמות, כאבי ברכיים ,גב עליון עייפות וג'טלג..
הגוף הוא המשאב הראשון העומד לרשותנו. כל-כך ראשוני, שמבלי לשים לב אנחנו מתעלמים מחשיבותו, לוקחים את תפקודו התקין כמובן מאליו ולעיתים קרובות לא מנצלים אותו כראוי.

סדנת 1 וחצי: סדנת טיפים "פינת הגאון":

בסדנה של כשעה וחצי יילמדו תרגילים וטיפים למניעת כאבים בשעת העבודה: תרגילים לשחרור והארכת הרקמות והשרירים של אחורי הגב, למניעת כאבי גב שחרור אזור הכתפיים, השכמות והצוואר למניעת כאבי שכמות וצוואר וכאבי ראש, תרגילים להנעת כפות הרגליים למניעת נפיחות והווצרות קרישי דם, וטיפים לרענון אנרגטי להתגברות על יעפת -"ג'טלג"
יינתנו כלים לריענון אנרגטי תוך דקות לשמירת הריכוז והערנות, ולתחושה טובה יותר בסוף יום העבודה או הטיסה.

למנהלים

תן/י לגוף לעבוד איתך במקום נגדך
מנהלים, שנמצאים לעיתים קרובות במצב של עומס גופני ונפשי, מגלים במוקדם או מאוחר את ביטוי (מחיר) העומס הזה בגופם.
את גופנו, כמשאב האישי החשוב ביותר שלנו, איש אינו מלמד לנהל.
איש אינו מתייחס לגוף כאל כלי ניהולי, ואל ניהול הגוף כטכניקת ניהול חשובה.
הגוף הוא המשאב הראשון העומד לרשותנו. כל-כך ראשוני, שמבלי לשים לב אנחנו מתעלמים מחשיבותו, ולעיתים קרובות לא מנצלים אותו כראוי.
סדנאות ניהול הגוף התפתחו כתוצאה מניסיון רב שנים בעבודה עם מטופלים שחיו באי נוחות גדולה עם התופעות האלה.
תגלה שניתן לעבור יום עבודה בצורה נכונה יותר לך ולגופך, ולהגיע לסיומו עם יותר אנרגיה ונכונות למה שיבוא אחריו.

תלמד/י שימוש נכון בגוף בעת העבודה למניעת אי נוחות, עייפות וכאבים:
• ליד שולחן, מחשב, בעמידה מרובה
• בעת נהיגה למרחקים ארוכים
• בשעת טיסה
תלמד/י איך לטפל במצבי אי נוחות, ולהפיג כאבים כגון: כאבי גב, כאבי וצוואר.
תלמד/י איך להתרענן ו"להטעין את הגוף באנרגיה" תוך 3 דקות.
סדנת 1 וחצי: סדנת טיפים "פינת הגאון":
בסדנה של כשעה וחצי יילמדו טיפים למניעת כאבים בשעת העבודה ויינתנו כלים לשמירת הריכוז והערנות, שיפור היכולת האישית, ולתחושה טובה יותר בסוף יום העבודה.
יילמדו תרגילים לשחרור והארכת הרקמות והשרירים של אחורי הגב למניעת כאבי גב ; לשחרור הרגלים לכל אורכן, שחרור אזור הכתפיים, השכמות והצוואר למניעת כאבי שכמות וצוואר; תרגילים להנעת כפות הרגליים; ריענון אנרגטי לשמירה על הערנות תוך דקות, שחרור ורענון אזור העיניים למניעת עייפות וכאבי עיניים ועוד.

לעובדים בעמידה

עמידה דינאמית -לצוותי רפואה ולמרבים בעמידה
"גוף המאורגן סביב המרכז מתמודד טוב יותר עם כוח הכובד (כוח המשיכה) ומשתמש בו ככוח מרפא." ד"ר איידה רולף
בעבודה המערבת עמידה מרובה לזמן ארוך, נוצר עומס עצום על הגב בכלל, והגב התחתון והאגן בפרט. העומס הזה גורם לקיצור הרקמות התומכות (רקמת המעטפת/ פאסיה) והשרירים לאורך הגב כולו ובאזור האגן.
נוצרים קשיים בתפקוד היומיומי, שגורמים לעומס רגשי, ומשפיעים על היכולת לבצע את העבודה והטיפול.
הקשיים המוכרים ביותר הם כאבים בטווח הקצר שיכולים להפוך לכאבים כרוניים: כאבי גב כאבי צוואר, כאבי שכמות, כאבי ברכיים, כאבי רגליים כאבי אגן ומפרקי ירך.
על ידי הנעה פשוטה ומכוונת של הגוף אפשר להימנע או להקטין את כאב הגב

סדנת ה"עמידה הדינאמית":
משך הסדנה: כשעה וחצי
מיקום: במתקני החברה או בזום.
בסדנה יילמדו תרגילים לשחרור והארכת הרקמות והשרירים של אחורי הגב, למניעת כאבי גב; ריענון אנרגטי תוך דקות; שחרור אזור הכתפיים, השכמות והצוואר למניעת כאבי שכמות וצוואר; תרגילים להנעת כפות הרגליים למניעת נפיחות

להרשמה לבלוג

דילוג לתוכן