האפליקציה לשחרור מכאבים בדקה ליושבים בעבודה טיסה ונהיגה

play_badge.png
appstore_badge.png
אורנה בת דוד ספר

יותר אנשים מאי פעם יסבלו מכאבים ומחלות כתוצאה מישיבה ממושכת.
ההזדמנות שלך היא להישאר בריא ולנצח את הסטטיסטיקה.
הספר הזה יעזור לך לעשות זאת בקלות ובכיף.

"זהו ספר שחייב להיות בכל בית" גיל פרץ, סופר ומרצה בינלאומי

"אני גאה להמליץ על הספר של אורנה בת דוד, שפיתחה שיטה חדשנית למניעת כאבים למי שנמצא במצב ישיבה רוב הזמן (בבית / במשרד / בטיסות וכו'). השיטה שלה עזרה לי רבות בפתרון כאבי הגב". ד"ר יניב זייד, ד"ר שכנוע

הקדמה

הספר הזה הוא סיפור המסע שלכם בחיים עם גופכם ועם הכיסאות שעליהם אתם יושבים.

"התנועות הקטנות האלה באמת קלות ומשנות חיים. אני עובדת הרבה בישיבה ומרגישה הבדל גדול כשאני עושה אותן" רוית רום

שתי הבנות הביאו אותי לכתוב את הספר הזה. האחת, שאורח החיים המודרני מכתיב לנו ישיבה ממושכת אשר גורמת לכאבים ולנזקים מסכני חיים; והשנייה, שמצויים בידי פתרונות קלים ומהירים שכבר מובנים בתוכנו ונמצאים למעשה בהישג ידו של כל אדם.

את המסר החשוב ביותר של ספר זה אפשר לסכם במשפט: שינוי קטן ברקמות יכול להביא לשינוי גדול בחייכם. או במילים אחרות, תנועה קטנה בגופך = שינוי גדול בחייך.

ב22 השנים שחלפו מאז שהתחלתי לעבוד עם הרקמות אני עדה לשיפור ולשינוי המשמעותי בחייהם של האנשים המטופלים בשיטת האינטגרציה המבנית (רולפינג) ושל אלו המשתמשים בתנועות ממוקדות הפאסיה(רקמות המעטפת) שאותן אני מלמדת. מאז שהתחלתי בדרכי זו, אני ממשיכה לגלות ללא הרף את עוצמת הריפוי של הפאסיה. לאורך זמן אני פוגשת יותר ויותר מטופלים שמקור הכאבים שלהם הוא אורח החיים המצריך ישיבה ממושכת, שנקרא אורח חיים יושבני. מתוך ההבנה והידע שרכשתי בעשרות השנים האחרונות בכל הנוגע לתנועה ממוקדת פאסיה, פיתחתי תנועות ותרגילים המתמקדים בהקלת כאבים.

במשך השנים יצרתי את שיטת הישיבה הדינמית, שהיא מערך תנועות ותרגילים אפקטיביים שמיועד להפחתת כאבים ולמניעתם, ומותאם לקצב המהיר של החיים המודרניים. כל התנועות פותחו כדי לתת פתרון מיידי ומהיר (כדקה לכל תנועה) שאותו ניתן לתרגל בכל מקום. החזרה על התנועות הללו כמה פעמים ביום תציל אתכם מסכנות הישיבה הממושכת.

בספר זה אני מפרטת את הנזקים מסכני החיים שמביא עלינו אורח החיים המודרני ובייחוד סגנון החיים היושבני. אני נותנת לכם רקע להבנת הסיבות לכאבים ולמחלות שמקורם בישיבה ממושכת, ומציגה בפניכם פתרונות מהירים ומעשיים.

קיבצתי כאן לא מעט תנועות ועצות לדרך שמתמקדות בהקלת כאבים שמקורם בישיבה ממושכת. כל התנועות פועלות כמו קרן לייזר מדויקת לנטרול ולמניעה של כאבים, וכולן עומדות לרשותכם תמיד לשיפור בריאותכם ואיכות חייכם. זהו ארגז כלים בסיסי שישרת אתכם לאורך כל חייכם. בנוסף, בספר תמצאו את פרטי הגישה לאפליקציה שפיתחתי, שמציגה הדרכות וידאו של חלק מהתנועות שבספר.

אני מזמינה אתכם להצטרף אליי ולגלות איך האזורים שנפגעו בגופכם בגלל אורח חייכם, הם בדיוק הדבר שיכול להציל אתכם מפני סכנותיו.