בעיות אורטופדיות שונות

טיפול בכאבי ברכיים

"הכאבים שהיו לי בברך ימין היו חזקים (ב- MRI ראו קריעה בסחוס).
בד בבד עם הבדיקות הסטנדרטיות ידידה שלי המליצה לי על טיפול שנקרא אינטגרציה מבנית (שיטת רולפינג). ביצעתי אורטוסקופיה בברך ימין (לאחר הטיפול ה-4), והפעם לא גילו שום דבר. הקרע "נעלם". היום, לאחר הטיפול ה-10 אין כאבים כלל בברך", חנן בן 25

הגורמים לכאבי ברכיים
כאבי ברכיים יכולים להיגרם כתוצאה מתאונה (סקי, נפילה, "עיקום" הברך ועוד), או כתוצאה מתהליך הדרגתי של שינוי באיזון הרקמות סביב הברך. לדוגמה: מקרה של סיבוב חיצוני של מפרק הירך, שגורם לסיבוב בברך: צד אחד קצר ומושך לאותו כיוון, האיזון העדין בתוך הברך משתנה בהדרגה, העצמות מתחילות להתחכך בסחוס במקום שונה שאינו מתאים לשקע ובליטה, הסחוס מתחיל להישחק ונוצר לחץ על העצבים במקום, מה שגורם לכאב.
הכאבים יכולים להפוך לכאבים כרוניים ולכן ככל שמקדימים לטפל במפרק ולאזן אותו, כך גדל הסיכוי להעלמות הכאב ולמניעת נזק בלתי הפיך.
שיטת האינטגרציה המבנית (רולפינג) משחררת את האזורים הקצרים, מאזנת את מכלול הרקמות, גידים, רצועות ושרירים באיזור ובכל הגוף. כתוצאה יכול המפרק לחזור לפעולה מדויקת יותר ובפחות כאבים.

הצצה לאנטומיה – מבנה הברך:
הברך היא מפרק, שבו מתחברות עצמות השוק, עצם הירך ועצם הפיקה. כל החיבורים האלה מאוזנים על ידי גידים, רצועות ורקמות החיבור (מעטפת-פאסיה) העוטפות את הכל. בגוף מאורגן עובדת הברך כציר הסובב ישר לפנים עם הקיפול וישר לאחור עם היישור. הסחוס מכסה את קצות העצמות ומותאם שקע לבליטה. מלבד הסחוס העוטף את ראשי העצמות הנפגשות במפרק הזה, יש בו גם נוזל סיכה (סינוביאלי) שתפקידו להקטין את החיכוך כמו גריז בחלקי מכונה.
זה הנוזל שמוכר כ"מים בברך" כשנוצר חיכוך כתוצאה מחוסר איזון במפרק כשצד אחד מושך יותר הגוף מגן על המפרק בעזרת ייצור יתר של הנוזל הזה.
שחרור ואיזון המעטפת סביב הברך, הירך והשוק יחזירו לאיזור את חופש התנועה, ויקלו על הכאבים.

קבל/י בחינם סרטונים
לשחרור כאבים ב- 2 דקות

לקוחות מרוצים מספרים

להתייעצות והזמנת טיפול

להרשמה לבלוג

רגע, קבלו ממני מתנה

מדריך 5 עצות מעשיות איך לחיות בלי כאבי גב, כאבי צוואר וכאבים אחרים בישיבה גם שעות מול המחשב ושאר מסכים

רגע, קבלו ממני מתנה

מדריך 5 עצות מעשיות איך לחיות בלי כאבי גב, כאבי צוואר וכאבים אחרים בישיבה גם שעות מול המחשב ושאר מסכים

דילוג לתוכן