כאבי צוואר וכתפיים

טיפול בכאבי צוואר וכתפיים

"היה לי לחץ כמעט קבוע על הצוואר וכאב תמידי באזור שבין השכמות (עד כדי קושי לשבת) השיפור שחל משיעור לשיעור היה מדהים."
רוית פריצנר, בת 25

הצוואר הוא אזור מועד לפורענות. הוא תומך בראש כבד מאד ביחס למבנה, וכל שינוי במיקומו ביחס לכתפיים גורם לעומס גדול על הרקמות, השרירים והחוליות. האינטגרציה המבנית – רולפינג יכולה לאזן את השינויים האלה.

הגורמים לכאבי צוואר ושכמות:
כאבי צוואר ושכמות נגרמים לרוב מעבודה בישיבה (מול מחשב, למשל), עמידה מרובה, נהיגה, מתח נפשי ועוד – כולם גורמים לעומס על אזור הכתפיים והצוואר.
קיצור ("כיווץ") וחוסר איזון הרקמות העוטפות ותומכות באזור השכמות והכתפיים כבסיס התמיכה של הצוואר, גורמים לנוקשות וכאבים באזור הצוואר והשכמות. אם הנוקשות באזור הצוואר והשכמות לא מטופלת ומשוחררת, הכאבים שמופיעים לפעמים הופכים לכאבים כרוניים.
תופעה נוספת היא נושא כאבי הראש שנובעים לעיתים מלחץ על העצבים שבתוך הרקמות, וכאבים שנובעים משינויים הדרגתיים בחוליות הצוואר.

איך שיטת האינטגרציה המבנית -רולפינג יכולה לשחרר את הצוואר, כתפיים ושכמות שלך?
תהליך האינטגרציה מבנית – רולפינג הוא תהליך מובנה של 10 מפגשים, המאפשר לשחרר את הגוף כולו ואת אזור הצוואר והשכמות בהדרגה; לארגן מחדש את הסדר הנכון של רקמת המעטפת (פאסיה) והשרירים וכתוצאה – גם שחרור החוליות באיזור.

תוצאות:
שיטת האינטגרציה המבנית – רולפינג מגמישה ומשחררת את המערך המורכב של הרקמות והשרירים. התהליך מאפשר לראש והצוואר לחזור לכיווני תנועה נכונים ולשיפור בטווח התנועה, שחרור וירידה משמעותית בכאבים כתוצאה משיפור התמיכה בראש וחוליות הצוואר, ושחרור כאבים בכתף.

קבל/י בחינם סרטונים
לשחרור כאבים ב- 2 דקות

לקוחות מרוצים מספרים

להתייעצות והזמנת טיפול

להרשמה לבלוג

רגע, קבלו ממני מתנה

מדריך 5 עצות מעשיות איך לחיות בלי כאבי גב, כאבי צוואר וכאבים אחרים בישיבה גם שעות מול המחשב ושאר מסכים

רגע, קבלו ממני מתנה

מדריך 5 עצות מעשיות איך לחיות בלי כאבי גב, כאבי צוואר וכאבים אחרים בישיבה גם שעות מול המחשב ושאר מסכים

דילוג לתוכן